Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И ако е пълен резервоара помпата дърпа отгоре,така ли? Или на половина като е дърпа от средата? Помпата е фиксирана и смуче от едно и също ниво. Задълбавате май в грешна посока.
    Не ми се вярва проблема да е заради студения мотор,нито пък заради малкото гориво. По скоро си има някаква грешка...я турбо,я маркуч,я клапан,селеноид...ЕГР(ако има)....и още 20 неща.
    Та една диагностика ще покаже.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • Първо трябва да се прочете грешката. После ще умуваме от какво може да е. Пълния резервоар спомага за по-доброто охлаждане на горивната помпа, също и намаляването на конденза по стените на самия резервоар. Както казаха колегите по-горе, може да са няколко причините.

      Пс Аз също ще добава още едно : медуза по корпуса на помпата в резервоара, вследствие на "заразена" с бактерия нафта. Ако ще вадиш помпата, задължително оглеждане на резервоара с фенерче и почистване ако има нужда.
      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 09:11.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Тъй, ДПФ и ЕГР при мен са оперирани, тъй че не би трябвало да има проблем от там, но скокнах до Ромпетрол и заредих, след което тръгнах от Дружба към Хладилника и на София ленд грешката изчезна! Прибрах се, гасих, палих, гасих, палих и не светна повече... нямах пушеци нито проблем с вървежа докато светеше грешката...А относно количеството гориво не казвам, че помпата си сменя позицията а се чудя дали е възможно да се плават някакви боклуци отгоре на нафтата и когато падне нивото на горивото съответно и боклуците да падат и да ги засмуче помпата, но това беше просто разсъждение, което нз дали е възможно да се случи Та както и да е, сега не свети грешка

        Comment


        • При всички положения е добре да хвърлиш едно око на регистрираната грешка.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • Да, ще погледна задължително, но знаете ли, от известно време на сам се заслушвам, когато подавам газ от към двигателния обсег се чува един звук все едно нещо малко, се подмята в двигателя, не знам как точно да го опиша...опитах се да го запиша, но не се чува от записа достатъчно различимо. Представете си все едно да сложите кламер в консервна кутия и да я друсате, някакъв подобен е звука и се чудя, понеже, когато махаха клапите 2 ги нямаше а една беше паднала в колектора и я извадихме, но в сервиза ми казаха, че най вероятно е ремонтиран двигателя защото няма как 2 клапи да са паднали и аз да си карам безпроблемно 10 000км... та се чудя възможно ли е нещо да е паднало или да е останало в цилиндрите или някъде там? Или пък по лошо, клапите да са там, да не е ремонтирана и по някакъв начин да си карам до сега без проблем? В сервиза ми казаха относно това " ммм не звучи добре " и толкоз!?

            Comment


            • Колеги, има ли шанс да бодна "това" на плеъра? https://www.aliexpress.com/item/Micr...999.295.sumoh7
              С навигация съм и CD changer :/
              Някой подкарвал ли е такъв кабел ?
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

              Comment


              • Първоначално публикувано от KroGh Покажи съобщение
                Колеги, има ли шанс да бодна "това" на плеъра? https://www.aliexpress.com/item/Micr...999.295.sumoh7
                С навигация съм и CD changer :/
                Някой подкарвал ли е такъв кабел ?
                Аз пробвах такъв бо само аукс и не можах да го подкарам На навигация

                Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

                Comment




                • Те хората са го написали... :/
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtdm Lusso ~180bhp

                  Comment


                  • Тъй, някой може ли да ми каже дебелия маркуч за какво е? От там ми бягаше маслото и след като смениха един О- пръстен там, теча и на щека и на борд спря а и на самото място вече не омаслява, но в сервиза ми казаха, че не е нормално да има масло там, че това масло ходи там или от турбото или от двигателя, че нямало работа там и не се връщало в двигателя, но при положение, че на щека и борд си е ок маслото значи би следвало да се връща в двигателя?! Тааа някой, който разбира нещата , ако може да ми пусне 1,2 реда как стоят нещата? Освен това ми казаха, че този о-пръстен не бил предназначен да задържа маслото и щял пак да протече и, че нямало как от там да ми е избягал 1 литър масло за 9 000км , но ето, че след смяната на о-пръстена масло не бяга...

                    Click image for larger version

Name:	31358038_2068799756691165_3163117111400726528_n.jpg
Views:	1
Size:	89.9 Килобайта
ID:	2349595
                    Click image for larger version

Name:	31369684_2068799783357829_8077642562359263232_n.jpg
Views:	1
Size:	85.1 Килобайта
ID:	2349596
                    Last edited by Doctora88; d.m.y г., 13:05.

                    Comment


                    • Тая дебелата тръба е за входящия въздух (ако правилно се ориентирам коя имаш предвид). Вариантите са няколко : проблем с турбото, запушена картерна вентилация заради която количеството маслени пари вместо да отиват в ония утайник зад мотора отиват през тръбичката преди турбото и оттам през него и кулера към мотора. Ако имаш голяма загуба на масло, много внимавай. Тогава турбото може да напълни кулера с масло, а понякога това масло тръгва към мотора и колата се форсира на макс като не изгася докато не свърше маслото. В този вариант гасиш на скорост по най-бързия начин.

                      Принципно е нармолно да има омазняване, но не и да имаш липса на масло по щеката. А за литър и нагоре изобщо не е нормално. Провери кулера да не е пълен с масло че...
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • Ще го проверя, но при положение, че след смяната на о-пръстена престана да бяга маслото и по щека и по борд, си мисля, че не ходи в кулера?! Но все пак ще го проверя колега, че да спя спокойно��

                        Comment


                        • Колеги, открих от какво е този шум, все едно нещо се подмята в цилиндрите! Качих колата на канала, застанах отдолу, баща ми подаде гас и хопааа чива се от катализатора! Явно се е поразпаднал вътре... Сега искам да попитам според вас да го махам ли или да го сменям? И ако го махна трябва ли да се прави нещо софтуерно?

                          Comment


                          • Извинявам се ако въопроса не е за тази тема. Остават още около 1000км до смяна маслото и индикаторите на таблото вече постоянно дават, че нивото е две черти под максимума. Щеката ми за масло е леко разтегната и немога да преценя какво е нивото. Искам да купя нова щека, но никъде не намирам. Някой може ли да помогне.
                            Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                            Comment


                            • Относно катализатора, режеш, махаш, софтуерно изключване на дпф и егр и бой.

                              Относно щеката, в раздел продава имаше 1.9 159 на части, втора ръка щека ще ти върши работа предполагам.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                Относно катализатора, режеш, махаш, софтуерно изключване на дпф и егр и бой.

                                Относно щеката, в раздел продава имаше 1.9 159 на части, втора ръка щека ще ти върши работа предполагам.
                                Благодаря! Вече пробвах с щека втора ръка и имаше забележки. Честно казано предпочитам нова, но никъде не намирам за момента ....
                                Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                                Comment

                                Working...
                                X